Przygotowanie i Obsługa płatnych parkingów

Przygotowanie i prowadzenie biura strefy płatnego parkowania

Przygotowanie

Dobieramy lokalizację Biura SPP tak, aby był w miarę możliwości jak najlepiej skomunikowany z całą Strefą Płatnego Parkowania. Dzięki odpowiednio dobranej lokalizacji każdy interesariusz ma możliwość załatwić swoją sprawę w biurze, biura przygotowywane przez naszą firmę są bezpieczne, bardzo dobrze oznaczone, a estetyka wykonania biur spełnia najwyższe wymagania.

Prowadzenie

Odpowiednio dobrany i wyszkolony personel potrafi sprawić, że nawet trudna sprawa, którą kierowca musi załatwić w biurze SPP, jest dla niego przyjemna. Odpowiednio wydelegowani pracownicy są przydzielani do konkretnych zadań, dzięki czemu każde zadanie zlecone przez miasto jest dla nich łatwe do wykonania.

Zaplanowanie lokalizacji urządzeń

Wybór lokalizacji

Największym wyzwaniem dla miast, które tworzą swoją strefę płatnego parkowania, jest wybranie odpowiedniej lokalizacji dla parkingów oraz gdzie na nich umiejscowić urządzenia do poboru opłat. Dzięki kilkunastoletniemu doświadczeniu naszych pracowników, którzy w różnych firmach dla różnych miast tworzyli strefy płatnego parkowania, doskonale wiemy, jak zaradzić temu problemowi.

Przygotowanie i montaż oznakowania

Regulaminy

Każdy parking jest inny, dlatego regulaminy są tworzone indywidualnie. Tworzymy regulaminy w pełni zgodne z prawem lokalnym oraz krajowym. Są one montowane zawsze przy wjazdach na parking oraz przy parkometrach. Znaki, na których znajduje się regulamin, są wykonywane na najwyższej jakości komponentach przez firmę, z którą współpracujemy od wielu lat.

 

Oznakowanie

Znaki, w tym regulaminy i oznaczenia parkomatów są tworzone w kolorze wybranym przez zamawiającego, a WEIP osobiście pilnuje wszystkich szczegółów, aby produkt trafił do Państwa bez najmniejszej skazy

Dobór, konfiguracja i montaż urządzeń do poboru opłat

Urządzenia

Wszystkie urządzenia montowane przez naszą firmę są naszą własnością, dzięki temu jesteśmy w stanie uruchomić strefę płatnego parkowania prawdopodobnie najszybciej w Polsce. Z racji tego, że korzystamy z urządzeń od różnych producentów, jesteśmy w stanie spełnić najbardziej wyśrubowane wymagania w możliwie najniższej cenie.

Montaż

Z racji tego, że posiadamy własny zespół monterski, mają Państwo pewność, że urządzenia będą zamontowane szybko oraz dokładnie. Urządzenia są zawsze zamontowane tak, by klienci mieli do nich wygodny dostęp.

Stały nadzór nad działaniem urządzeń i bieżący serwis

Nadzór

Każde urządzenie jest skonfigurowane z naszym serwerem, więc gdy tylko któreś urządzenie jest niesprawne, serwisant otrzymuje informacje SMS i od razu jedzie naprawić usterkę.

Serwis

Każdy z serwisantów posiada co najmniej kilkadziesiąt godzin szkoleń z serwisu urządzeń, daje im to pewność, że są w stanie usunąć 99% awarii do godziny od jej wystapienia.

Dodatkowe możliwości

– obsługa klienta / obsługa reklamacji

Zespół pracowników zdalnych jest w stanie 24h na dobę prowadzić obsługę klienta poprzez infolinię, czy też rozpatrywać reklamację. Daje to kierowcom poczucie, że zawsze jesteśmy w stanie im pomóc.

– podłączenie i zsynchronizowanie dodatkowych systemów – system windykacji, system bankowości, płatności mobilne, płatności przez stronę internetową

Zajmujemy się zarządzaniem parkingami od wielu lat, właśnie dlatego posiadamy szereg rozwiązań informatycznych, dzięki którym jesteśmy w stanie w każdej chwili udostępnić osobom upoważnionym informacje o przebiegu windykacji czy też zweryfikować wniesione opłaty dodatkowe. Posiadamy wielu partnerów od płatności mobilnych min. E-Park, MobiParking czy Pango, co pozwoli kierowcom z nowej strefy płatnego parkowania wnosić opłaty za parkowanie bez podchodzenia do parkomatu. Sklep internetowy, który możemy przygotować specjalnie dla Państwa, pozwoli kierowcom wnosić opłaty za abonamenty parkingowe bez wychodzenia z domu, a ich abonamenty będą ważne od razu po zakupie bez potrzeby drukowania plakietki czy odbierania jej z Biura SPP.

– kontrole pobierania biletów wraz z nakładaniem opłat dodatkowych

Posiadamy zaawansowany program kontroli biletów, dzięki któremu przy odpowiednich urządzeniach kierowcy, którzy nie włożyli biletu za przednią szybę, lecz bilet wykupili, unikną stresu związanego z otrzymaniem wezwania do opłaty dodatkowej. Nasz system jest w stanie się połączyć z parkometrami i pobrać informację o wykupionych biletach w czasie rzeczywistym. Kiedy kierowca nie wykupi biletu i otrzyma wezwanie do opłaty dodatkowej, w naszym systemie pojawi się informacja o wezwaniu wraz z pełną dokumentacją fotograficzną online.

– System obsługi odwołań od opłat dodatkowych dla klientów

Posiadamy system reklamacji w pełni online, w którym osoba, która otrzymała wezwanie jest w stanie zobaczyć swój pojazd. Oczywiście system jest w pełni zabezpieczony – aby kierowca mógł zobaczyć dokumentację fotograficzną swojego pojazdu i złożyć reklamację, musi podać swój numer rejestracyjny oraz numer wezwania. Wszystkie dane osobowe są zabezpieczone najwyższymi certyfikatami SSL spełniającymi wymagania RODO

 

Przemysłam Januszak

Napisz lub zadzwoń do naszego eksperta, aby dowiedzieć się jak WEIP pomoże Ci maksymalnie wykorzystać Twój parking.

Przemysław Januszak
Dyrektor ds. Handlu i Rozwoju

+48 500-510-314 | e-mail: p.januszak@weip.pl